Digitaliseer uw documenten

Uw klantgegevens zijn een chaos? Zo digitaliseert u eenvoudig

In Efficiëntie en infrastructuur door Telenet Business

Veel zelfstandigen hebben gegevens van klanten in hun mailbox, op facturen, op papier en in een een Excel-tabel. Hoe deze gegevens centraliseren op 1 plek?

Vindt u meteen alle gegevens van een klant terug wanneer deze belt of een bestelling plaatst? Weet u nog wat hij of zij eerder bestelde? Of facturen vlot betaald worden? En waarom niet… of de klant uw nieuwsbrieven leest?

Met eenvoudige software komt u dit snel te weten. De Belgische tool Teamleader is hier een aanrader.

Centraliseer alle klantgegevens met CRM

In de CRM-module van Teamleader beheert u alle gegevens van uw klanten. Overzichtelijk en volledig. Naam, mailadres, fysiek adres, telefoonnummers, website, profiel op sociale media, meer informatie over hun sector, link naar hun bedrijf, enzovoort.
Vanop eender welk toestel, eender waar kan u deze gegevens raadplegen en aanvullen.

Leg linken naar andere programma’s

Een ander groot voordeel van cloud software is dat het vlot gekoppeld wordt aan andere interessante tools, als Yuki, Google Apps, Office 365, MailChimp, Dropbox, LinkedIn, … Zo vindt u snel meer informatie over uw klanten en prospecten, belt u hen vanop uw smartphone, weet u meteen wie uw mailings opent, verzamelt u automatisch mails in een klantendossier, enzovoort.

Test gratis CRM

Zelfstandigen die een CRM-programma gebruiken, kunnen al snel niet meer zonder. Het is het centrale brein van hun bedrijf. Waardoor ze hun energie in hun echte werk kunnen investeren. Test het gerust zelf eens uit, bijvoorbeeld met de gratis trial van Teamleader.

Andere interessante CRM-tools zijn

  • ZOHO
  • Insightly
  • Nimble