Chloe Van Boven
Hallo, Ik stel me even voor: Ik heet Chloé en samen met mijn partner Idris ben ik zaakvoerder van AM-to-PM Belgium, opgericht in maart 2018. Wij wonen in het landelijke Wieze, een deelgemeente van Lebbeke met onze3 jarige dochter, Echo, en poes, Ciao. We genieten van het rustige leven daar en hebben ook onze zaak daar gevestigd.
Idris werkt als projectmanager voor een grote autogroep. Zijn jarenlange ervaring als projectmanager zorgt ervoor dat hij als geen ander een project van A tot Z kan beheren. Van start van het project, naar implementatie tot opleiding en coaching van de medewerkers, geen enkele uitdaging is hem te groot. Zijn ervaring en pragmatische aanpak in projectmanagement helpen hem oplossingen te vinden voor allerhande problemen waar je als zaakvoerder mee geconfronteerd kan worden.
Ik studeerde Communicatiewetenschappen aan de VUB en ben al sindsdien in de ban van media en hoe we deze gebruiken in onze dagelijkse levens. De voorbije 9 jaren heb ik in de sector van de rekrutering en selectie gewerkt. De laatste jaren coachte ik ook een supertof team gedreven consulenten. Sinds oktober dit jaar heb ik echter besloten mij volledig te focussen op AM-to-PM Belgium.
Social media nemen een steeds belangrijke rol in in het dagelijkse leven en zijn dan ook niet meer weg te denken uit de marketingstrategie van een bedrijf. Bij AM-to-PM Belgium willen we kleine tot middelgrote ondernemingen helpen met hun Social Media beheer en online marketing. We willen ervoor zorgen dat iedereen mee is met de digitale trein en online zichtbaar is.
Hoe werken wij?
We gaan samen met onze klanten rond te tafel zitten, leren hen beter kennen, analyseren de reeds bestaande digitale aanwezigheid en gaan dan van start met het opstellen van een plan van aanpak.
Vanaf dan gaat alles van start. Afhankelijk van de noden van jouw bedrijf voorzien we in:
1. Opstart/publiceren van Social Media bedrijfspagina’s op de verschillende mogelijke kanalen/platformen (Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn,...)
2. Analyse van de verschillende mediakanalen en formulering van advies om te kunnen optimaliseren
3. Het overnemen van een deel van of het volledig dagelijks beheer
-- Posts volgens gemaakte afspraken (timing, frequentie, ...)
-- Beantwoorden en opvolgen van comments op de pagina
-- Analyse van de statistieken en formuleren van lessons learned
4. Content creatie en story telling
-- Het creëren van posts afgestemd op doelpubliek
-- Bedrijfsvideo - presentatie producten
-- Blogposts
-- We kunnen ook eigen beeldmateriaal voorzien (fotografie en video)
5. Digitale marketing
-- Ondersteunen/coachen bij het bepalen van je digitale strategie
-- Advertenties / marketingcampagnes opmaken
-- E-commerce: opstarten van een facebookshop of webshop
-- Webdesign: wij maken jouw website
Onze kennis in projectbeheer laat ons tevens toe om jouw bedrijf een complete overhaul te geven. Dit alles moet je als ondernemer in staat stellen om het hoofd te bieden aan grote bedrijven die steeds meer en agressiever op onze markt aanwezig zijn. Wij zorgen ervoor dat jouw zaak gevonden wordt door je klanten en dat je klanten trouw blijven.
Omdat wij unieke, creatieve oplossingen wensen te bieden die bovenal aangepast zijn aan de noden van onze klanten, vinden we het heel belangrijk onze klanten goed te leren kennen en partnerships uit te bouwen. We voorzien dan ook een regelmatig contactmoment waarbij we alle cijfers en acties overlopen.
Wij bieden verder ook trainingen/workshops social media aan, zowel aan bedrijven als particulieren. Op onze facebookpagina en blog plaatsen wij ook regelmatig tips en tricks om zelf aan de slag te gaan.
Wil je meer informatie: aarzel niet om ons te contacteren.
Contact:
Gehuchtveldstraat 20
9280 Wieze
+32 53 42 52 44
contact@am-to-pm.info
www.am-to-pm-belgium.com